Logo
KADINchevron-right
ERKEKchevron-right
AKSESUARchevron-right
WhatsAppCanlı destek için WhatApp aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsin.Pazartesi - Cumartesi 9:00 - 18:00WhatsApp Destek
Anasayfa
/
İptal ve İade

İptal ve İade

Eğer fikrini değiştirirsen, siparişini biz senin için hazırlamaya başlayana kadar "Siparişlerim" sayfasından iptal edebilirsin.


Sırasıyla Hesabım / Siparişlerim sayfası altından iptal etmek istediğin siparişin detayına gidip
‘‘Sipariş İptali’’ butonuna tıkla. (Eğer bu butonu göremiyorsan siparişini hazırlamaya başlamışız demektir. Bu durumda ürün sana teslim edildikten sonra iade edebilirsin.)

İade

  • Ürününü, teslimat tarihinden (online alışverişler için) veya satın alma tarihinden (mağazadan yapılan alışverişler için) itibaren 30 gün içinde iade edilebilirsin.

  • Online alışverişlerini online olarak veya mağazadan iade edilebilirsin.(Değişimler yalnızca mağazalarda yapılabilir).

  • Mağaza alışverişlerini mağazalarımızda iade edilebilirsin.

  • Ürünler yıkanmamış ve giyilmemiş, orijinal iç ve dış etiketleri çıkarılmamış olmalıdır.

  • Ürünler incelemeye tabidir.

  • Aşağıdaki adımları izleyerek iade talebini oluşturabilirsin.

  • "Siparişlerim" sayfasına giderek ilgili siparişini bul ve "İade" butonuna tıkla.

  • İade edeceğin ürünü ve nedenini seçip Yurtiçi kargo iade kargo kodunu not et.

  • Ürünleri fatura veya irsaliyesi ile birlikte tek bir pakete koy.

  • İade kodu ve 337462 proje kodumuzu belirterek paketi sana en yakın yurtiçi kargo şubesine teslim edebilirsin.

Sık sorulan sorular

Satın aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

Online kanallardan yaptığın alışverişlerde, siparişini teslim aldığın tarihten itibaren 30 gün içerisinde, dilediğin mağazamızdan veya Yurtiçi kargo ile (şubeye giderek veya adresine kurye çağırarak) ücretsiz olarak iade edebilirsin. Kargo ile yapacağın iade gönderimlerinde ürünü orijinal ambalajında iç /dış etiket ve tüm aksesuarlarıyla birlikte paketleyip, iade kodunu kurye ile paylaşarak bize gönderebilirsin. Mağazadan yaptığın alışverişlerde ise satın aldığın tarihten itibaren 30 gün içerisinde tüm mağazalarımızdan iadeni gerçekleştirebilirsin.

İade koşulları neler?

Müşterilerimizin sağlığını korumak amacıyla bazı ürün gruplarında hijyenik koşullar nedeniyle iade veya değişim yapamıyoruz. İç giyim alt grubu, bodysuit, saç bandı vb. ürünlerde müşterilerimizin içini ferah tutmak adına işlem yapamıyoruz. Çoklu çorap paketleri ve benzeri paketle satılan ürünler, kişiselleştirilmiş veya tadilat görmüş ürünler ve indirimli ürünlerde iade ve değişim yapılamamaktadır. Ürünlerin iç ve dış etiketleri çıkarılmadan gönderilmesi gerektiğini hatırlatmak isteriz.

lululemon.com.tr’den satın almış olduğum bir ürünü değiştirebilir miyim?

Online veya mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerde değişim ihtiyacı olduğunda, 30 gün içerisinde dilediğiniz mağazamıza gelip değişim yapabilirsin.

İademin durumunu nasıl takip edebilirim?

“Siparişlerim” sayfasından iade talebi oluşturduğun ürünlerin iade durumunu takip edebilirsin.

Ne kadar süre içinde satın aldığım ürünleri iade edebilirim?

lululemon.com.tr'den aldığın bir ürünü fatura veya irsaliyesiyle birlikte 30 gün içerisinde ücretsiz iade edebilirsin.

Onlinedan aldığım bir ürünün mağazalardan değişim veya iadesini yapabilir miyim?

Online kanallarımızdan aldığın ürünleri faturanla birlikte, satın aldığın tarihten itibaren 30 gün içerisinde, mağazalarımızdan değişim veya iadesini yapabilirsin. Ürünün iç ve dışında bulunan ürün tanıtım ve fiyat etiketlerinin sökülmemiş olması gerekmektedir.

Mağazadan aldığım ürünü kargoyla iade edebilir miyim?

Mağazalara kargo ile iade yapılamamaktadır. Mağazadan satın alınan ürünleri sadece mağazaya iade edebilirsin.

İade edeceğim ürün için kargo ücretli mi?

Ürünlerini ücretsiz olarak bize iade gönderebilirsin.

İade kodunun süresi nedir?

İade işlemini siparişin sana ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde yapabilirsin.

İadem için adresime kurye nasıl çağırabilirim?

Yurtiçi kargo şubelerinden , 444 99 99 nolu telefonu arayarak veya Yurtiçi kargo web sitesinden form doldurarak talep edebilirsin.

Mağazaya incelemeye gönderilen ürünümün durumunu nasıl öğrenebilirim?

İncelemeye bıraktığın ürünün durumuyla ilgili seni SMS ile bilgilendireceğiz. Aynı zamanda ilgili mağazamız, WhatsApp canlı destek ve müşteri hizmetleri hattımız üzerinden bilgi alabilirsin.