Logo
KADINchevron-right
ERKEKchevron-right
AKSESUARchevron-right
WhatsAppCanlı destek için WhatApp aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsin.Pazartesi - Cumartesi 9:00 - 18:00WhatsApp Destek
Anasayfa
/
Gönderi ve Teslimat

Gönderi ve Teslimat

Sana en uygun teslimat seçenekleri ve ücretlerini inceleyebilirsin. Dönemsel yoğunluk, hava koşulları ve mücbir sebepler nedeniyle taahhüt edilen teslimat süresi değişebilir.

Standart TeslimatMağazadan TeslimatAynı Gün TeslimatErtesi Gün Teslimat

Teslimat Türü

Standart Teslimat

69,99 TL*

Tahmini teslimat, teslimat adresine bağlı olarak 1-5 iş günü içinde olacaktır.

*3.500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz.

Sık sorulan sorular

Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?

Siparişin Yurtiçi Kargo, Kolay Gelsin ve Kargoist firmaları ile gönderilir.

Siparişim kargoya verildi mi nasıl öğrenebilirim?

Siparişini kargoya verdiğimizde SMS ve e-posta ile bilgilendireceğiz. Aynı zamanda "Siparişlerim" sayfasından siparişinin güncel durumunu takip edebilirsin.

Siparişimi mağazadan nasıl teslim alabilirim?

Siparişin mağazamızda senin için hazır olduğunda, sana SMS ile gönderdiğimiz teslimat koduyla mağazalarımızda belirlenmiş Click & Collect noktalarından siparişini teslim alabilirsin.

Siparişim hatalı / hasarlı/ yanlış ulaştı ne yapmalıyım?

Kusurlu veya satın aldığından farklı bir ürün teslim aldıysan, ürünleri bize gönderebilirsin. Teslim alıp kontrollerimizi gerçekleştirdikten sonra ürünlerin tutarı ve kargo ücretini sana iade edeceğiz. İadeni gönderebilmek için web sitemiz üzerinden iade talebi oluşturup iade kodunla birlikte ürünleri Yurtiçi kargo ile bize gönderebilirsin. Üye olmadan sipariş verdiysen sipariş takibi sayfasından sipariş ve cep telefonu numaranı girerek iade talebini oluşturabilirsin.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargon ulaştığında paketi teslim almadan önce paketin durumunu kontrol etmeni öneririz. Üründe veya kutusunda herhangi bir hasar görmen durumunda kargo görevlisinden “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamasını isteyebilirsin.

Kurye siparişimi getirdiğinde belirttiğim adreste değilsem ne olacak?

İlgili kargo firmasıyla iletişime geçebilirsin. Eğer teslimat başarısız sonuçlanırsa siparişin maalesef iptal edilip ücreti hesabına iade edilir.

Kargo firması siparişimi adresime teslim etmedi, ne yapmalıyım?

Böyle bir durum yaşaman durumunda bizimle iletişime geçebilirsin. WhatsApp destek hattımız veya 0850 722 58 58 no’lu çağrı merkezimizden yardım alabilirsin.